Reklama i PR

Witam Cię serdecznie na stronie sluchologia.pl. Jeśli jesteś zainteresowany współpracą PR i reklamą w ramach profesjonalnego serwisu internetowego, to trafiłeś we właściwe miejsce. Poniżej prezentuję szczegółowe informacje o stronie, Czytelnikach, ich zainteresowaniach, statystykach odwiedzin oraz możliwościach współpracy. Opis możliwości współpracy możesz również pobrać w formie pliku PDF. Zapraszam do kontaktu poprzez stronę „Kontakt” lub bezpośrednio na adres wspolpraca@www.sluchologia.pl

Definicje poniżej stosowanych terminów

Producent – tego terminu używam mając na myśli przedstawiciela firmy produkującej rozwiązania wspomagające słyszenie (aparaty słuchowe, akcesoria, produkty do pielęgnacji)
Serwis/strona – jest to niniejsza strona internetowa : sluchologia.pl
Użytkownik/czytelnik – osoba odwiedzająca stronę sluchologia.pl
Punkt protetyczny – firma w której przeprowadza się badania audiometryczne w celu dopasowania odpowiedniego systemu słuchowego
Scroller – jest to banner reklamowy na górze strony. Scroller pochodzi od angielskiego “scroll”, czyli przewijać. Ten typ bannera charakteryzuje się tym ze kolejne zdjęcia (bannery) przewijają się w nim po kolei wg ustalonej kolejności.

Krótka charakterystyka serwisu

sluchologia.pl to strona internetowa poświęcona szeroko pojętej tematyce słuchu a w szczególności zagadnień związanych z niedosłuchem: jego diagnostyki oraz rozwiązań wspomagających osoby niedosłyszące. Ambicją Autora jest uczynienie z niniejszej strony obszaru stanowiącego jedyne w swoim rodzaju połączenie. Połączenie to kształtuje się następująco: W pierwszej kolejności serwis ten jest bazą – przystępnie podanej – wiedzy teoretycznej, przeznaczonej dla osób poszukujących odpowiedzi na nurtujące je pytania i wątpliwości dotyczące problemów ze słuchem – jest to główny cel, misja i priorytet niniejszej strony.

Rezultatem takiego podejścia jest owo drugie “oblicze” serwisu a mianowicie, ma on być obszarem oddanym producentom rozwiązań wspomagających słyszenie (aparaty słuchowe, implanty ślimakowe, systemy FM, akcesoria) w celu prezentowania swoich produktów, argumentowania wyższości swoich rozwiązań nad rozwiązaniami konkurencji oraz odpowiadania na krytykę. Innymi słowy sluchologia.pl użycza chętnie swoich łamów
producentom rozwiązań wspomagających słyszenie, pragnąc jednocześnie, aby dzięki temu niniejsza strona stała się miejscem wyważonej i merytorycznej dyskusji oraz ścierania się różnych poglądów. Koniecznym warunkiem publikowania tekstów eksperckich/producenckich jest odarcie ich z wszelkiej otoczki marketingowej i redagowanie ich z perspektywy czytelnika.

Kto jest grupą docelową

Grupą do której skierowane są zawarte na niniejszej stronie informacje, są w pierwszej kolejności osoby u których zdiagnozowany został ubytek słuchu oraz ich najbliżsi (rodzice, dzieci). Porady i spostrzeżenia tu zawarte nie są w zasadzie przeznaczone dla osób z bardzo głębokim niedosłuchem lub dla doświadczonych użytkowników aparatów słuchowych choć i te osoby znajdą tu wiele wartościowych informacji. Strona ta powstała jednak z myślą o osobach które zauważając u siebie, bądź u swoich najbliższych niedosłuch (początki niedosłuchu) czują się zdezorientowane. Jako autor wychodzę z założenia iż “nic nie jest oczywiste”, dlatego każdą informację która dla mnie jest zrozumiała, traktuję bardzo podejrzliwie i wielokrotnie “oglądam ją pod światło” zadając sobie pytanie czy potencjalny czytelnik akurat w danym miejscu artykułu nie zgubi wątku. O tym, że takie podejście jest doceniane przez czytelników świadczą pozytywne komentarze (link)

Obszary zainteresowań czytelników

– Diagnostyka zaburzeń słuchu
– Aparaty Słuchowe
– Systemy FM
– Fundusze na zakup – dofinansowanie państwowe, pożyczki komercyjne
– Wyniki badań naukowych

Dlaczego taki serwis jest potrzebny

Zadaniem niniejszego serwisu jest wypełnienie luki w polskim internecie. Jakkolwiek istnieje wiele stron anglojęzycznych poruszających szeroko zagadnienia związane z niedosłuchem, to w polskim internecie mamy generalnie do czynienia z czterema rodzajami bytów:

1. Strony producentów. Są cenne ponieważ prezentują dane techniczne. Ze swej natury jednak chwalą tylko swoje własne rozwiązania. Eksponują blaski zaś przemilczają cienie. Ponadto na takich stronach bardzo ciężko przebić się przez marketingową papkę i wyodrębnić to co jest rzeczywiście ważne.

2. Strony Punktów Protetycznych. Ile punktów protetycznych tyle stron – mniej lub bardziej profesjonalnych i mniej lub bardziej obszernych. Niektóre z nich mają ambicję dostarczyć nieco użytecznej wiedzy, inne są tylko wizytówkami pozwalającymi odnaleźć się potencjalnym klientom. Cel takich stron jest jednak w gruncie rzeczy jeden: zachęcić osobę do odwiedzenia punku i zaoferowanie jej swoich produktów.

3 Fora internetowe. Bardzo cenne miejsca pozwalające osobom niedosłyszącym oraz ich najbliższym (szczególnie tym dla których ten problem jest nowy i nieznany) dostrzec, iż nie są samotnymi wyspami. Na takich forach mogą dzielić się obawami oraz rozwiewać swoje wątpliwości. Z natury jednak fora internetowe charakteryzują się tym, że panuje na nich pewna kakofonia różnych głosow – każdy dorzuca swoje trzy grosze i ciężko nieraz wyodrębnić to co naprawdę ważne.

4. Strony naukowe. Ważne i potrzebne źródło informacji. Przeznaczone są w dużej mierze dla osób posiadających już pewien zasób wiedzy. Operują terminami zakładając że są one znane. Oferują materiały o wysokim stopniu specjalizacji. Osoby które dopiero – nierzadko “po omacku” – szukają pierwszych informacji dotyczących niedosłuchu mogą poczuć się onieśmielone, zniechęcone a wreszcie zniecierpliwione wykresami, wzorami oraz specjalistyczną nomenklaturą.

Co nas odróżnia…

sluchologia.pl to vademecum dla osób które pragną podnieść jakość swojego życia, wziąć sprawy w swoje ręce i zrozumieć samemu istotę problemu z jakim przyszło im się zmierzyć. Strona ta, to kompendium wiedzy przefiltrowanej pod kątem użyteczności. To również miejsce pozwalające na wymianę poglądów. Wszystkie zawarte tu informacje mają na celu ułatwienie w “połapaniu się” w sytuacji, wypracowanie swojej własnej opinii oraz pomoc w wybraniu właściwego rozwiązania dla siebie.

Jest to strona którą posiłkować się mogą te osoby które nie chcą zdawać się tylko i wyłącznie na opinię personelu punktu protetycznego ale chcą mieć swoje własne zdanie lub choćby lepiej rozumieć co ów personel do nich mówi.

O Autorze

Nazywam się Lech Wasilewski i jestem założyciem niniejszego serwisu oraz głównym autorem publikowanych tu tekstów. Ukończyłem studia magisterskie oraz licencjackie na kierunkach Protetyka Słuchu i Ochrona przed Hałasem oraz Akustyka na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Po ukończeniu studiów przez dwa lata pracowałem na stanowisku specjalisty ds. szkoleń w firmie Phonak Polska sp. z o.o., a następnie wyjechałem do U.S.A.

W Stanach Zjednoczonych przez dwa lata pracowałem w firmie Natus Biologic, będącej producentem zaawansowanej aparatury do diagnostyki zaburzeń słuchu. Ponadto uzyskałem amerykańską licencję protetyka słuchu w obrębie Stanu Illinois. Równolegle ukończyłem Sessions Colege for Professional Design na kierunku tworzenia oraz promowania stron internetowych. sluchologia.pl to mój autorski projekt będący połączeniem moich dwóch zawodowych fascynacji – protetyki słuchu oraz internetu.

Jakkolwiek posiadam dużą wiedzę z dziedziny protetyki słuchu, to z pokorą uznaję, że są takie osoby które swoją wiedzą znacznie mnie przewyższją. Dane mi za to było poszerzyć swoje umiejętności w zakresie szeroko pojętej twórczości internetowej i w konsekwencji powołać do życia niniejszy serwis. Jako że z kolei często osoby przewyższające mnie wiedzą protetyczną nie mają gdzie ani jak podzielić się swoją wiedzą z szerszym audytorium, będę chętnie użyczał takim osobom swoich łamów. Osobami takimi mogą być protetycy słuchu, lekarze, studenci, szkoleniowcy ale i użytkownicy. Reasumując oprócz bycia autorem uważam się – choć brzmi to bardzo szumnie 😉 – za kogoś w rodzaju redaktora naczelnego: publikuję swoje artykuły a jednocześnie pozwalam publikować innym jeśli uznam to za wartościowe.

Dostępne formy współpracy

Jestem otwarty na wszelkie formy współpracy, które nie będą kolidowały z interesami Czytelników niniejszego serwisu oraz nie będą stwarzały ryzyka nadszarpnięcia jego reputacji jako wiarygodnego źródła informacji. Zdaję sobie sprawę, że jako potencjalnemu Partnerowi, trudno może Ci być stwierdzić czy będę zainteresowany współpracą. Dlatego tym bardziej zachęcam do kontaktu. Wszędzie tam, gdzie widzę obopólne korzyści, potrafię zaproponować Partnerom odpowiednio dobrane działania.

Obiecuję rozważyć każdą propozycję współpracy, a jeśli będzie ona interesująca i z korzyścią dla Czytelników serwisu,może się okazać, że za wspólne działania nic nie zapłacisz.

Na chwilę obecną oferuję następujące formy współpracy.:

Współpraca bezpłatna

Artykuł ekspercki/producencki.

Artykuł z dziedziny protetyki słuchu poruszający konkretne kwestie i dający odpowiedzi na konkretne wątpliwości. Bezwzględnym warunkiem dopuszczenia takiego artykułu do publikacji (w przypadku autorów żywotnie zainteresowanych konkretnymi wynikami sprzedaży swoich firm) musi być brak marketingowego pustosłowia (żadnych “przełomów w dziedzinie“, “indywidualizacji“, “innowacji“, “liderów na rynku” i “ustanawiania nowych standardów“).

Artykuł musi być od początku do końca napisany z perspektywy pacjenta/użytkownika a jego autor musi wykazać się empatią i grać w otwarte karty (przykładowo jeśli autorem artykułu jest przedstawiciel producenta aparatów słuchowych, piszący o aparacie z najwyższej półki, musi zaznaczyć, że pisze o produkcie drogim i podać argumenty stojące za tym, że za wyższą ceną stoją konkretne, lepsze rozwiązania).

Autorzy artykułów eksperckich muszą wkalkulować ryzyko, że ich artykuł może spotkać się z ripostą w postaci kontr-artykułu ze strony konkurencji (oczywiście riposta musi być równie merytoryczna i spełniać wszystkie wymogi artykułu eksperckiego).

Ponadto zastrzegam sobie prawo do odmowy publikacji danego artykułu bez podawania przyczyny oraz – w razie przyjęcia do publikacji – przeredagowania dostarczonego mi tekstu tam, gdzie uważam iż może być niezrozumiały dla czytelnika oraz opatrzenia go swoim komentarzem bądź przypisami. Co więcej zastrzegam sobie prawo do tego aby mój komentarz mógł być krytyczny (oczywiście w takiej sytuacji można będzie zrezygnować z publikacji). Uspokajam jednocześnie, że nie mam w planach zbyt intensywnego korzystania z tych prerogatyw, ponieważ moim założeniem w takich przypadkach jest użyczenie łamów serwisu a następnie stanie z boku i moderowanie dyskusji, nie zaś zajmowanie konkretnego stanowiska.

Jednym słowem coś za coś – artykuł jest bezpłatny i może dotyczyć konkretnego produktu jednak musi to być okupione surowością w jego ocenie, unikaniem szumnego zachwalania i ryzykiem konfrontacji z innymi autorami. Liczę na to że takie podejście sprawi iż wyklaruje się pewna grupa produktów które bronią się same i nie trzeba w ich przypadku stosować marketingowych zasłon dymnych.

UWAGA: Artykuł eksperci może również przybrać formę wywiadu. W takim wypadku będą obowiązywały wszystkie ww wymienione zasady. Wywiad taki będzie składał się z serii około 20 pytań dających możliwość zaprezentowania mocnych stron produktu oraz ustosunkowania się do ewentualnych wątpliwości. Będę tu pełnił rolę moderatora a czasem adwokata diabła jeśli zajdzie taka konieczność. Przykładowo mogę zadawać pytania w rodzaju “dlaczego warto stosować xxx” lub “mówi się że wielokanałowość jest przereklamowana, czy rzeczywiśćie” albo “co wyróznia to rozwiązanie na tle innych dostępnych na rynku” “dlaczego wg Pana/Pani to jest rozwiązanie lepsze w stosunku do rozwiązania xxx”

Dodanie logo producenta w pasku dolnym strony.

Każdemu producentowi, który wyrazi taką chęć udostępniam obszar serwisu przeznaczony tylko dla niego. Znajdować się tam będą wyłącznie artykuły dotyczące produktów i zagadnień związanych z danym producentem (zarówno artykuły producenckie jak i artykuły napisane przez autora (autorów) serwisu a dotyczące produktów/rozwiązań oferowanych przez tegoż producenta). Konstrukcja serwisu wygląda w tym przypadku następująco. Po kliknięciu logo producenta użytkownik przechodzi do obszaru strony dedykowanego danemu producentowi. W obszarze tym producent może umieścić krótką charakterystykę firmy. Użytkownik będzie miał możliwość przejrzeć artykuły bądź przejść na stronę danego producenta.

Dodanie danych kontaktowych punktu protetycznego do bazy firm.(nieodpłatność w tym wypadku może być czasowa)

Właściciele/kierownicy punktów protetycznych mogą zgłaszać chęć dodania swojego punktu do bazy firm w celu umożliwienia użytkownikom serwisu kontaktu z nimi. Na chwilę obecną dodaję firmy nieodpłatnie. wraz z rozwojem i profesjonalizacją serwisu, mogę zdecydować o pobieraniu opłaty za obecność w bazie o czym poinformuję przedstawicieli punktów co najmniej na 3 miesiące przed planowanym początkiem pobierania takiej opłaty.

Współpraca płatna – rodzaje współpracy i cenny, będą dostępne wkrótce

Dodatkowe informacje.

Niniejszy serwis internetowy stworzyłem w ramach firmy Sarmatia Digital, która jest prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą. Na wszystkie powyższe usługi wystawiam faktury. Na chwilę obecną nie jestem płatnikiem VAT w związku z czym nie doliczam go do swoich usług (a co za tym idzie klienci nie muszą go potem odliczać 😉 )

W różnych miejscach serwisu mogą wyświetlać się inne reklamy generowane automatycznie poprzez internetowe sieci reklam kontekstowych. Nie mam wpływu na treść tych reklam ponieważ bazują one na automatycznych skryptach dopasowujących się dynamicznie do treści.

Osoby zainteresowane podjęciem współpracy zapraszam skontaktowania się za mną za pośrednictwem formularza kontaktowego poniżej